Інформація
BESTEP | Інформація
В ЯКІ ТЕРМІНИ МЕНЕДЖЕР ОБРОБЛЯЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА ТОВАРУ ПОКУПЦЯМ НАШОГО ІНТЕРНЕТ – МАГАЗИНУ
Посилки передаються в службу доставки кожен день до 12.00. Доставка здійснюється по всій території України через сервіс «Нова пошта». Також можливий самовивіз придбаного Товару з магазинів розташованих в М. Києві.
Наші співробітники відправляють замовлення наложеним платежем у відділення “Нова пошта”. Доставка післяплатою: Взуття висилається після внесення гарантійного платежу в розмірі 100грн (Оплачується на карту). Сума гарантійного платежу віднімається з підсумкової вартості пари (тобто сума накладеного платежу буде на 100грн менше) і виступає гарантією Вашої зацікавленості в придбанні взуття. У разі неявки клієнта на Нову Пошту або відмови від посилки, гарантійний платіж покриває витрати компанії на доставку замовлення.
При отриманні посилки, вам неодмінно слід перевірити цілісність отриманого товару. (Якщо є проблеми, потрібно проінформувати менеджера з продажу в той день, коли посилка була отримана вами в поштовому відділенні).
Як правило, на поштовому відділенні посилка буде зберігатися протягом п’яти робочих днів. І, якщо посилка не була отримана, то відправляється нам назад. Якщо у вас немає можливості своєчасно отримати посилку з якихось причин, то неодмінно попередьте нас для продовження часу зберігання посилки.
Якщо ж посилка зберігатися понад 5 днів робочих днів, то нараховується доплата за кожний наступний робочий день зберігання отриманого товару на пошті згідно з тарифами “Нової Пошти”.
ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ОПЛАТА ТОВАРУ?
Оплата товару може бути виконана одним із запропонованих варіантів:
- післяплатою, коли відбувається отримання посилки безпосередньо у відділенні «Нової Пошти».
- на карту Приват банку через Приват24 або у відділенні банку (комісія за виконання даного платежу – в залежності від обраного вами банку).
Після оформлення замовлення безпосередньо на сайті або по телефону, Ви отримаєте електронного листа або смс-повідомлення з інформацією про підтвердження замовлення. У повідомленні будуть вказані реквізити для оплати оформленого вами замовлення при виборі способу оплати: оплата на карту.
ЧОМУ СПОСІБ ОПЛАТИ НА КАРТУ Є КРАЩИМ З УСІХ ПЕРЕРАХОВАНИХ ВИЩЕ?
ЧИ ІСНУЄ МОЖЛИВІСТЬ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ?
- При виконанні обміну або повернення доставка товару на склад магазину, і комісія за зворотний переклад фінансових коштів(при післяоплаті) повинна оплачуватися клієнтом.
- Перш ніж оформляти повернення будь – якого товару або обмін, слід зв’язатися з менеджером нашого інтернет-магазину і повідомити про намір повернення товару.
- Повернення фінансів або обмін на інший рівноцінний товар може відбутися тільки після повернення посилки та її огляду працівниками інтернет – магазину.
- Коли оформляється документація на відправку придбаного товару через “Нова пошта”, обов’язково вкажіть повну вартість товару. Якщо відбудеться втрата вантажу, то перевізник зобов’язаний компенсувати повну вартість товару.
- Співробітники нашого інтернет – магазину вам перерахують кошти в мінімальний термін після того, як нами буде отримана ваша посилка з її обчислене товаром.
НА ЯКИХ УМОВАХ ТОВАР МОЖНА ОБМІНЯТИ ЯКЩО ВІН ВАМ З ЯКИХОСЬ ПРИЧИН НЕ ПІДІЙШОВ?
ЯКІ ІСНУЮТЬ ГАРАНТІЇ ДЛЯ ПОКУПЦЯ ВЗУТТЄВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ШКІРГАЛАНТЕРЕЇ?
Взуття має відповідати вимогам наступних нормативно-технічних документів:
ДСТУ 2157 “Взуття. Терміни та визначення”
ДСТУ 2158 “Взуття. Дефект. Терміни та визначення”
ГОСТ 26167: 2009 “Взуття повсякденне. ТЕ”
ГОСТ 19116: 2007 “Взуття модельне. ТЕ”
ГОСТ 26166-84 ” взуття Повсякденне з синтетичних і штучних шкір.ТЕ”
ГОСТ 26165: 2009 “Взуття дитяче. ТЕ”
ДСТУ +2063 “Взуття для активного відпочинку. ТЕ”
ГОСТ +1135: 2007 “Взуття домашнє, дорожнє. ЗТУ”
ГОСТ 28754 “Ремені поясні і для годин. ЗТУ”
ГОСТ 28631: 2006 “Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ”
Діючі гарантійні терміни передбачені для товарів за ДСТУ в даний час:
Взуття для дорослого населення: тридцятиденний термін з дати продажу.
Взуття для дітей: тридцятиденний термін з дати продажу.
взуття для активного відпочинку: шістдесятиденний термін з дати продажу.
Взуття для дому: тридцятиденний термін з дати продажу.
Гарантійні терміни для шкіргалантерейних виробів:
Сумки: тридцятиденний термін з дати продажу.
Ремені: тридцятиденний термін з дати продажу.
Розділі І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено такі терміни:
Гарантійний термін – являє собою часовий проміжок, протягом якого продавець зобов’язаний виконати при поломці товару безкоштовний ремонт або замінити придбаний покупцем той чи інший товар.
Термін служби – являє собою календарний термін, протягом якого фірма-виробник продукції надає гарантії щодо безпечної експлуатації товару і несе певну відповідальність за будь-який дефект, який виник в процесі виготовлення тієї чи іншої товарної одиниці.
Термін служби товару дорівнює гарантійному терміну.
У разі якщо покупцем були виявлені заводські дефекти впродовж гарантійного терміну виробник(продавець) діє згідно р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Після закінчення гарантійного терміну обігу щодо дефектів товару не приймаються. Гарантійний термін експлуатації товарів вважається з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття):
Визначення термінів початку і закінчення сезонів наступні:
- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
- Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
- Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 Листопада.