Інформація

Інформація

В ЯКІ ТЕРМІНИ МЕНЕДЖЕР ОБРОБЛЯЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Співробітники нашого магазину зв’яжуться з покупцем протягом 1-3 годин(щодня з 10:00 до 19:00 крім вихідних днів і свят). Спочатку перевіряється, чи є товар в наявності на даний момент. Потім, співробітники зв’язуються з клієнтом, який зробив замовлення. І тільки після цього відбувається підтвердження покупки і замовлення готується і відправляється одержувачу.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА ТОВАРУ ПОКУПЦЯМ НАШОГО ІНТЕРНЕТ – МАГАЗИНУ

Посилки передаються в службу доставки кожен день до 12.00. Доставка здійснюється по всій території України через сервіс «Нова пошта». В межах столиці кур’єрська доставка здійснюється безкоштовно. Також можливий самовивіз придбаного Товару з магазинів розташованих в М. Києві.

Наші співробітники відправляють замовлення наложеним платежем у відділення “Нова пошта”. При численних відмовах (без підстав) від отримання посилок, які були відправлені одержувачу післяплатою, надалі замовлення приймаються лише за передоплатою.

При оплаті післяплатою (при отриманні придбаного товару у відділенні «Нова пошта») додатково стягується плата за пересилання коштів, у розмірі 2% від суми замовлення, а також 20 грн. за послуги сервісу «Нова пошта».

При отриманні посилки, вам неодмінно слід перевірити цілісність отриманого товару. (Якщо є проблеми, потрібно проінформувати менеджера з продажу в той день, коли посилка була отримана вами в поштовому відділенні).

Як правило, на поштовому відділенні посилка буде зберігатися протягом п’яти робочих днів. І, якщо посилка не була отримана, то відправляється нам назад. Якщо у вас немає можливості своєчасно отримати посилку з якихось причин, то неодмінно попередьте нас для продовження часу зберігання посилки.

Якщо ж посилка зберігатися понад 5 днів робочих днів, то нараховується доплата за кожний наступний робочий день зберігання отриманого товару на пошті згідно з тарифами “Нової Пошти”.

ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ОПЛАТА ТОВАРУ?

Оплата товару може бути виконана одним із запропонованих варіантів:
  • післяплатою, коли відбувається отримання посилки безпосередньо у відділенні «Нової Пошти».
  • на карту Приват банку через Приват24 або у відділенні банку (комісія за виконання даного платежу – в залежності від обраного вами банку).
Після оформлення замовлення безпосередньо на сайті або по телефону, Ви отримаєте електронного листа або смс-повідомлення з інформацією про підтвердження замовлення. У повідомленні будуть вказані реквізити для оплати оформленого вами замовлення при виборі способу оплати: оплата на карту.

ЧОМУ СПОСІБ ОПЛАТИ НА КАРТУ Є КРАЩИМ З УСІХ ПЕРЕРАХОВАНИХ ВИЩЕ?

Немає необхідності здійснювати будь-які додаткові платежі (комісія за пересилання грошових коштів стягується Новою Поштою). Коли ви прийдете у відділення «Нової Пошти», то зможете забрати вже оплачену покупку.

ЧИ ІСНУЄ МОЖЛИВІСТЬ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ?

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” допускається повернення товарів але слід враховувати деякі моменти:
  • При виконанні обміну або повернення доставка товару на склад магазину, і комісія за зворотний переклад фінансових коштів(при післяоплаті) повинна оплачуватися клієнтом.
  • Перш ніж оформляти повернення будь – якого товару або обмін, слід зв’язатися з менеджером нашого інтернет-магазину і повідомити про намір повернення товару.
  • Повернення фінансів або обмін на інший рівноцінний товар може відбутися тільки після повернення посилки та її огляду працівниками інтернет – магазину.
  • Коли оформляється документація на відправку придбаного товару через “Нова пошта”, обов’язково вкажіть повну вартість товару. Якщо відбудеться втрата вантажу, то перевізник зобов’язаний компенсувати повну вартість товару.
  • Співробітники нашого інтернет – магазину вам перерахують кошти в мінімальний термін після того, як нами буде отримана ваша посилка з її обчислене товаром.

НА ЯКИХ УМОВАХ ТОВАР МОЖНА ОБМІНЯТИ ЯКЩО ВІН ВАМ З ЯКИХОСЬ ПРИЧИН НЕ ПІДІЙШОВ?

Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” допускається обмін товару належної якості на аналогічний за характеристиками і ціною в тій ситуації, коли товар не підходить покупцю за якимось параметрами, що мають для покупця важливість. Людина, що зробила покупку, може обміняти товар протягом 14 днів (без урахування дня покупки).Для обміну товару повинен бути збережений його первісний товарний вигляд, а також – всі передбачені ярлики, бирки, документація, яка додавалася до товару і товарний чек! Тільки при виконанні цих умов товар буде замінений продавцем на рівноцінний.

ЯКІ ІСНУЮТЬ ГАРАНТІЇ ДЛЯ ПОКУПЦЯ ВЗУТТЄВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ШКІРГАЛАНТЕРЕЇ?

Взуття має відповідати вимогам наступних нормативно-технічних документів:

ДСТУ 2157 “Взуття. Терміни та визначення”
ДСТУ 2158 “Взуття. Дефект. Терміни та визначення”
ГОСТ 26167: 2009 “Взуття повсякденне. ТЕ”
ГОСТ 19116: 2007 “Взуття модельне. ТЕ”
ГОСТ 26166-84 ” взуття Повсякденне з синтетичних і штучних шкір.ТЕ”
ГОСТ 26165: 2009 “Взуття дитяче. ТЕ”
ДСТУ +2063 “Взуття для активного відпочинку. ТЕ”
ГОСТ +1135: 2007 “Взуття домашнє, дорожнє. ЗТУ”
ГОСТ 28754 “Ремені поясні і для годин. ЗТУ”
ГОСТ 28631: 2006 “Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ”

Діючі гарантійні терміни передбачені для товарів за ДСТУ в даний час:

Взуття для дорослого населення: тридцятиденний термін з дати продажу.
Взуття для дітей: тридцятиденний термін з дати продажу.
взуття для активного відпочинку: шістдесятиденний термін з дати продажу.
Взуття для дому: тридцятиденний термін з дати продажу.
Гарантійні терміни для шкіргалантерейних виробів:
Сумки: тридцятиденний термін з дати продажу.
Ремені: тридцятиденний термін з дати продажу.

Розділі І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено такі терміни:

Гарантійний термін – являє собою часовий проміжок, протягом якого продавець зобов’язаний виконати при поломці товару безкоштовний ремонт або замінити придбаний покупцем той чи інший товар.

Термін служби – являє собою календарний термін, протягом якого фірма-виробник продукції надає гарантії щодо безпечної експлуатації товару і несе певну відповідальність за будь-який дефект, який виник в процесі виготовлення тієї чи іншої товарної одиниці.

Термін служби товару дорівнює гарантійному терміну.

У разі якщо покупцем були виявлені заводські дефекти впродовж гарантійного терміну виробник(продавець) діє згідно р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Після закінчення гарантійного терміну обігу щодо дефектів товару не приймаються. Гарантійний термін експлуатації товарів вважається з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття):

Визначення термінів початку і закінчення сезонів наступні:

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 Листопада.