Контакти

Замовлення на сайті приймаються цілодобово 24/7
час роботи менеджера з 10.00 до 19.00
субота, неділя – вихідний
(099) 5438326
(068) 1665759
[email protected]

 

адреси наших магазинів М. Київ

Bestep
вул. Васильківська, 34
(044) 503-22-30
м. Васильківська

Bestep
ТЦ.”Smart Plaza”
пр-т. Перемоги, 24
(044) 364-68-59
м. Політехнічний інститут

Міда
вул. Велика Васильківська, 145/1
(044) 529-60-51
М. Либідська

Міда
пер. Політехнічний, 1/3
(044) 277-18-58
м. Політехнічний інститут

 

Міда
вул. Жилянська, 146/13
(044) 236-01-36
М. Вокзальна

Міда
ТЦ “Магелан”
пр-т. Ак.Глушкова,13Б
(044) 496-13-74
м. Теремки

Міда
вул. Еспланадна, 20
(044) 287-19-97
М. Палац спорту

Міда
пр-т. Перемоги, 106/2
(044) 450-00-33
м. Святошино

 

Міда
Вул. Васильківська, 2
(044) 257-57-12
М. Голосіївська

Міда
пр-т. Перемоги, 47а
(044) 281-23-19
М. Шулявська

Міда
ТЦ.”Квадрат NEO”
б. Перова, 36
(044) 585-04-43

 

Контакты

Заказы на сайте принимаются круглосуточно 24/7
время работы менеджера с 10.00 до 19.00
суббота, воскресенье – выходной
(099) 5438326
(068) 1665759
[email protected]

 

Адреса наших магазинов г. Киев

Bestep
ул.Васильковская, 34
(044) 503-22-30
м. Васильковская

Bestep
ТЦ.”Smart Plaza”
пр-т. Победы, 24
(044) 364-68-59
м. Политехнический институт

Мида
ул. Большая Васильковская, 145/1
(044) 529-60-51
м. Лыбедская

Мида
пер. Политехнический, 1/3
(044) 277-18-58
м. Политехнический институт

 

Мида
ул. Жилянская, 146/13
(044) 236-01-36
м. Вокзальная

Мида
ТЦ “Магелан”
пр-т. Ак.Глушкова,13Б
(044) 496-13-74
м. Теремки

Мида
ул. Эспланадная, 20
(044) 287-19-97
м. Дворец спорта

Мида
пр-т. Победы, 106/2
(044) 450-00-33
м. Святошино

 

Мида
ул. Васильковская, 2
(044) 257-57-12
м. Голосеевская

Мида
пр-т. Победы, 47а
(044) 281-23-19
М. Шулявская

Мида
ТЦ.”Квадрат NEO”
б. Перова, 36
(044) 585-04-43

 

Інформація

В які терміни менеджер обробляє замовлення?

Співробітники нашого магазину зв’яжуться з покупцем протягом 1-3 годин(щодня з 10:00 до 19:00 крім вихідних днів і свят). Спочатку перевіряється, чи є товар в наявності на даний момент. Потім, співробітники зв’язуються з клієнтом, який зробив замовлення. І тільки після цього відбувається підтвердження покупки і замовлення готується і відправляється одержувачу.

Як відбувається доставка товару покупцям нашого інтернет – магазину

Посилки передаються в службу доставки кожен день до 12.00. Доставка здійснюється по всій території України через сервіс «Нова пошта». В межах столиці кур’єрська доставка здійснюється безкоштовно. Також можливий самовивіз придбаного Товару з магазинів розташованих в М. Києві.

Наші співробітники відправляють замовлення наложеним платежем у відділення “Нова пошта”. При численних відмовах (без підстав) від отримання посилок, які були відправлені одержувачу післяплатою, надалі замовлення приймаються лише за передоплатою.

При оплаті післяплатою (при отриманні придбаного товару у відділенні «Нова пошта») додатково стягується плата за пересилання коштів, у розмірі 2% від суми замовлення, а також 20 грн. за послуги сервісу «Нова пошта».

При отриманні посилки, вам неодмінно слід перевірити цілісність отриманого товару. (Якщо є проблеми, потрібно проінформувати менеджера з продажу в той день, коли посилка була отримана вами в поштовому відділенні).

Як правило, на поштовому відділенні посилка буде зберігатися протягом п’яти робочих днів. І, якщо посилка не була отримана, то відправляється нам назад. Якщо у вас немає можливості своєчасно отримати посилку з якихось причин, то неодмінно попередьте нас для продовження часу зберігання посилки.

Якщо ж посилка зберігатися понад 5 днів робочих днів, то нараховується доплата за кожний наступний робочий день зберігання отриманого товару на пошті згідно з тарифами “Нової Пошти”.

Як здійснюється оплата товару?

Оплата товару може бути виконана одним із запропонованих варіантів:

  • післяплатою, коли відбувається отримання посилки безпосередньо у відділенні «Нової Пошти».
  • на карту Приват банку через Приват24 або у відділенні банку (комісія за виконання даного платежу – в залежності від обраного вами банку).

Після оформлення замовлення безпосередньо на сайті або по телефону, Ви отримаєте електронного листа або смс-повідомлення з інформацією про підтвердження замовлення. У повідомленні будуть вказані реквізити для оплати оформленого вами замовлення при виборі способу оплати: оплата на карту.

Чому спосіб оплати на карту є кращим з усіх перерахованих вище?

Немає необхідності здійснювати будь-які додаткові платежі (комісія за пересилання грошових коштів стягується Новою Поштою). Коли ви прийдете у відділення «Нової Пошти», то зможете забрати вже оплачену покупку.

Чи існує можливість повернення товарів?

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” допускається повернення товарів але слід враховувати деякі моменти:

  • При виконанні обміну або повернення доставка товару на склад магазину, і комісія за зворотний переклад фінансових коштів(при післяоплаті) повинна оплачуватися клієнтом.
  • Перш ніж оформляти повернення будь – якого товару або обмін, слід зв’язатися з менеджером нашого інтернет-магазину і повідомити про намір повернення товару.
  • Повернення фінансів або обмін на інший рівноцінний товар може відбутися тільки після повернення посилки та її огляду працівниками інтернет – магазину.
  • Коли оформляється документація на відправку придбаного товару через “Нова пошта”, обов’язково вкажіть повну вартість товару. Якщо відбудеться втрата вантажу, то перевізник зобов’язаний компенсувати повну вартість товару.
  • Співробітники нашого інтернет – магазину вам перерахують кошти в мінімальний термін після того, як нами буде отримана ваша посилка з її обчислене товаром.

На яких умовах товар можна обміняти якщо він вам з якихось причин не підійшов?

Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” допускається обмін товару належної якості на аналогічний за характеристиками і ціною в тій ситуації, коли товар не підходить покупцю за якимось параметрами, що мають для покупця важливість. Людина, що зробила покупку, може обміняти товар протягом 14 днів (без урахування дня покупки).

Для обміну товару повинен бути збережений його первісний товарний вигляд, а також – всі передбачені ярлики, бирки, документація, яка додавалася до товару і товарний чек! Тільки при виконанні цих умов товар буде замінений продавцем на рівноцінний.

Які існують гарантії для покупця взуттєвої продукції та шкіргалантереї?

Взуття має відповідати вимогам наступних нормативно-технічних документів:

ДСТУ 2157 “Взуття. Терміни та визначення”
ДСТУ 2158 “Взуття. Дефект. Терміни та визначення”
ГОСТ 26167: 2009 “Взуття повсякденне. ТЕ”
ГОСТ 19116: 2007 “Взуття модельне. ТЕ”
ГОСТ 26166-84 ” взуття Повсякденне з синтетичних і штучних шкір.ТЕ”
ГОСТ 26165: 2009 “Взуття дитяче. ТЕ”
ДСТУ +2063 “Взуття для активного відпочинку. ТЕ”
ГОСТ +1135: 2007 “Взуття домашнє, дорожнє. ЗТУ”
ГОСТ 28754 “Ремені поясні і для годин. ЗТУ”
ГОСТ 28631: 2006 “Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ”

Діючі гарантійні терміни передбачені для товарів за ДСТУ в даний час:

Взуття для дорослого населення: тридцятиденний термін з дати продажу.
Взуття для дітей: тридцятиденний термін з дати продажу.
взуття для активного відпочинку: шістдесятиденний термін з дати продажу.
Взуття для дому: тридцятиденний термін з дати продажу.
Гарантійні терміни для шкіргалантерейних виробів:
Сумки: тридцятиденний термін з дати продажу.
Ремені: тридцятиденний термін з дати продажу.

Розділі І ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» визначено такі терміни:

Гарантійний термін – являє собою часовий проміжок, протягом якого продавець зобов’язаний виконати при поломці товару безкоштовний ремонт або замінити придбаний покупцем той чи інший товар.

Термін служби – являє собою календарний термін, протягом якого фірма-виробник продукції надає гарантії щодо безпечної експлуатації товару і несе певну відповідальність за будь-який дефект, який виник в процесі виготовлення тієї чи іншої товарної одиниці.

Термін служби товару дорівнює гарантійному терміну.

У разі якщо покупцем були виявлені заводські дефекти впродовж гарантійного терміну виробник(продавець) діє згідно р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Після закінчення гарантійного терміну обігу щодо дефектів товару не приймаються. Гарантійний термін експлуатації товарів вважається з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття):

Визначення термінів початку і закінчення сезонів наступні:

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 Листопада.

Информация

В какие сроки менеджер обрабатывает заказ?

Сотрудники нашего магазина свяжутся с покупателем на протяжении 1-3 часов(каждый день с 10:00 до 19:00 кроме выходных дней и праздников). Вначале проверяется есть ли товар в наличии на данный момент. Затем, сотрудники связываются с клиентом, который совершил заказ. И только после этого происходит подтверждение покупки и заказ подготавливается и отправляется получателю.

Как происходит доставка товара покупателям нашего интернет – магазина

Посылки передаются в службу доставки каждый день до 12.00. Доставка осуществляется по всей территории Украины через сервис «Новая почта». В пределах столицы курьерская доставка осуществляется бесплатно. Также возможен самовывоз приобретенного товара из магазинов расположенных в г. Киеве.

Наши сотрудники отправляют заказы наложным платежом в отделение «Новая почта». При многочисленных отказах (без оснований) от получения посылок, которые были отправлены получателю наложенным платежем, в дальнейшем заказы принимаются лишь по предоплате.

При оплате наложенным платежом (при получении приобретенного товара в отделении «Новая почта») дополнительно взымается плата за пересылку денежных средств, в размере 2% от суммы заказа, а также 20 грн. за услуги сервиса «Новая почта».

При получении посылки, вам непременно следует проверить целостность полученного товара. (Если есть проблемы, нужно проинформировать менеджера по продажам в тот день, когда посылка была получена вами в почтовом отделении).

Как правило, на почтовом отделении посылка будет храниться в течении пяти рабочих дней. И, если посылка не была получена, то отправляется нам обратно. Если у вас нет возможности получить своевременно посылку по каким-то причинам, то непременно предупредите нас для продления времени хранения посылки.

Если же посылка храниться свыше 5 дней рабочих дней, то начисляется доплата за каждый последующий рабочий день хранения полученного товара на почте согласно тарифам “Новой Почты”.

Как производится оплата товара?

Оплата товара может быть выполнена одним из предложенных вариантов:

  • наложенным платежом, когда происходит получение посылки непосредственно в отделении «Новой Почты».
  • на карту Пиват банка через Приват24 или в отделении банка (комиссия за выполнение данного платежа – в зависимости от выбранного вами банка).

После оформления заказа непосредственно на сайте или по телефону, Вы получите электронное письмо или смс – уведомление с информацией о подтверждении заказа. В сообщении будут указаны реквизиты для возможности оплаты совершенного вами заказа при выборе способа оплаты: оплата на карту.

Почему способ оплаты на карту является лучшим из всех вышеперечисленных?

Нет необходимости совершать какие-либо дополнительные платежи(комиссия за пересылку денежных средств взымается Новой почтой). Когда вы придёте в отделение «Новой Почты», то сможете забрать уже оплаченную покупку.

Существует ли возможность возврата товаров?

Согласно Закону Украины “О защите прав потребителей” допускается возврат товаров но следует учитывать некоторые моменты:

  • При выполнении обмена либо возврата доставка товара на склад магазина, и комиссия за обратный перевод финансовых средств(при оплате наложенным платежём) должна оплачиваться клиентом.
  • Прежде чем оформлять возврат какого – либо товара или обмен, следует связаться с менеджером нашего интернет-магазина и уведомить о намерении возврата товара.
  • Возврат финансов либо обмен на другой равноценный товар может произойти только после возвращения посылки и ее осмотра сотрудниками интернет – магазина.
  • Когда оформляется документация на отправку приобретенного товара через “Новая почта”, обязательно укажите полную стоимость товара. Если произойдет потеря груза, то перевозчик обязан компенсировать полную стоимость товара.
  • Сотрудники нашего интернет – магазина перечислят вам финансовые средства в минимальный срок после того, как нами будет получена ваша посылка с возвращаемым товаром.

На каких условиях товар можно обменять если он вам по каким-то причинам не подошел?

Согласно Закону Украины  “О защите прав потребителей” допускается обмен товара надлежащего качества на равноценный по характеристикам и цене в той ситуации, когда товар не подходит покупателю по каким – то параметрам, имеющим для покупателя важность. Человек, совершивший покупку, может обменять товар в течении 14 дней (без учета дня покупки).

Для обмена товара должен быть сохранен его первозданный товарный вид, а также – все предусмотренные ярлыки, бирки, документация, которая прилагалась к товару и товарный чек! Только при выполнении данных условий товар будет заменен продавцом на равноценный.

Какие существуют гарантии для покупателя обувной продукции и кожгалантереи?

Обувь должна соответствовать требованиям следующих нормативно-технических документов:

ДСТУ 2157 “Обувь. Термины и определения”;
ДСТУ 2158 “Обувь. Дефекты. Термины и определения”;
ГОСТ 26167: 2009 “Обувь повседневная. ТУ”;
ГОСТ 19116: 2007 “Обувь модельная. ТУ”;
ГОСТ 26166-84 “Обувь повседневная из синтетических и искусственных кож.ТУ”;
ГОСТ 26165: 2009 “Обувь детская. ТУ”;
ДСТУ +2063 “Обувь для активного отдыха. ТУ”;
ГОСТ +1135: 2007 “Обувь домашняя, дорожное. ЗТУ”;
ГОСТ 28754 “Ремни поясные и для часов. ЗТУ”;
ГОСТ 28631: 2006 “Сумки, чемоданы, портфели, ранцы, папки, изделия мелкой кожгалантереи. ЗТУ”;

Действующие гарантийные сроки предусмотренные для товаров по ДСТУ в настоящее время:

Обувь для взрослого населения: тридцатидневный срок с даты продажи.
Обувь для детей: тридцатидневный срок с даты продажи.
Обувь для активного отдыха: шестидесятидневный срок с даты продажи.
Обувь для дома: тридцатидневный срок с даты продажи.
Гарантийные сроки для кожгалантерейных изделий:
Сумки: тридцатидневный срок с даты продажи.
Ремни: тридцатидневный срок с даты продажи.

В разделе І ст.1 Закона Украины «О защите прав потребителей» определены следующие термины:

Гарантийный срок – представляет собой временной промежуток, на протяжении которого продавец обязан выполнить при поломке товара бесплатный ремонт или заменить приобретённый покупателем тот или иной товар.

Срок службы – представляет собой календарный срок, на протяжении которого фирма – изготовитель продукции предоставляет гарантии относительно безопасной эксплуатации товара и несет определенную ответственность за какой – либо дефект, который возник в процессе изготовления той или иной товарной единицы.

Срок службы товара равен гарантийному сроку.

В случае если покупателем были выявлены заводские дефекты на протяжении гарантийного срока изготовитель(продавец) действует согласно р. ІІ ст.8 Закона Украины «О защите прав потребителей». После окончания гарантийного срока обращения относительно дефектов товара не принимаются. Гарантийный срок эксплуатации товаров считается со дня продажи через розничную сеть или начала сезона (для обуви):

Определения сроков начала и окончания сезонов следующие:

  • Зимний сезон с 15 ноября по 15 марта;
  • Летний сезон с 15 мая по 15 сентября;
  • Весенне-осенний сезон с 15 марта по 15 мая и с 15 сентября по 15 ноября.

Про нас

Компанія Bestep-роздрібний продаж шкіряного взуття та аксесуарів

У роздрібній мережі магазинів Bestep представлений величезний асортимент моделей з натуральної шкіри для дітей і дорослих від українських виробників. В одному каталозі зібрані самі стильні, модні і комфортні в носінні моделі, ціни яких приємно дивують доступністю. Роблячи покупки в нашому інтернет-магазині ви можете переконатися в тому, що якісне взуття для всієї родини може бути настільки доступна за ціною!

 

img-01
img-04

 

Інтернет-магазин Bestep

Здійснюємо доставку товарів по всій Україні! Ми постійно розширюємо асортимент, пропонуючи широку лінійку моделей, щоб наші замовники знайшли підходящий варіант саме в наших магазинах. Співробітники компанії надають виключно професійний сервіс, практикуючи індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми співпрацюємо з українськими виробниками, чия якість продукції перевірена часом і підтверджена великою кількістю задоволених покупців.

Працюємо для вас!

Переваги покупки шкіряного взуття та аксесуарів в магазині Bestep очевидні:

  • великий вибір моделей і фасонів
  • можливість оплати замовлення після примірки при отриманні
  • гарантія на будь-який вид товару
  • доступність послуги повернення або обміну
  • приємні ціни на якісні вироби

Кожна пара, представлена у продажу, стане гідним елементом модного гардеробу. У нас легко можна вибрати взуття для прогулянок і занять спортом, виходів у світ і повсякденного носіння.

 

img-02
img-05

 

Купувати стало ще зручніше!

Щоб купити шкіряне взуття хорошої якості, більше не потрібно обходити десятки торгових точок. Піклуючись про зручність кожного клієнта, ми вже відібрали для каталогу інтернет-магазину Bestep найактуальніші моделі, придбати які можна витративши лічені хвилини. Досить оформити замовлення на сайті, вибравши відповідний спосіб доставки та оплати, а ми з допомогою “Нашої пошти” своєчасно доставимо покупку у ваше місто. Інтернет-магазин Bestep надає 30-денну гарантію на будь-який вид взуття, до того-ж у вас є можливість повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо він з об’єктивних причин не підійшов покупцеві.

Зробіть замовлення і оцініть зручність онлайн-шопінгу! Ми впевнені, що після першої покупки шкіряного взуття в інтернет-магазині Bestep, ви захочете стати нашим постійним клієнтом!